fb-view Overslaan naar hoofdinhoud

Herkansings

Hoe neem ik deel aan het Inruilprogramma van iServices?

Ga gewoon naar een iServices-winkel en lever je toestel in voor een beoordeling door onze technici. Na de evaluatie wordt er een waarde toegekend die je kunt aftrekken bij de aankoop van een Refurbished.

Komen alle smartphones in aanmerking voor het inruilprogramma?

Nee, alleen de volgende Samsung-smartphonemodellen komen in aanmerking voor inruil: Samsung S24 Ultra;
Samsung S24 Plus;
Samsung S23 Ultra;
Samsung S23;
Samsung S22 Ultra;
Samsung S22 Plus;
Samsung A54;
Samsung A52;
Samsung A34;
Samsung A14;
Samsung S21;
Samsung S21 Ultra;
Samsung S21 Plus;
Samsung S20;
Samsung A71. Voor iPhones accepteert iServices de volgende Apple-modellen voor inruil:

iPhone SE
iPhone XR
iPhone XS
iPhone 11
iPhone 11 Pro
iPhone 11 Pro Max
iPhone 12
iPhone 12 Mini
iPhone 12 Pro
iPhone 12 Pro Max
iPhone 13
iPhone 13 Mini
iPhone 13 Pro
iPhone 13 Pro Max
iPhone 14
iPhone 14 Plus
iPhone 14 Pro
iPhone 14 Pro Max
iPhone 15
iPhone 15 Plus
iPhone 15 Pro
iPhone 15 Pro Max
iPhone 16
iPhone 16 Plus
iPhone 16 Pro
iPhone 16 Pro Max
Apparaten moeten in goede staat verkeren en vrij zijn van grote schade.

Welke Apple Watch-modellen komen in aanmerking voor dit inruilprogramma?

Houd er rekening mee dat Apple Watch-inruilers een nieuwer model moeten hebben: SE 2020 40 mm;
SE 2020 44 mm; Series 7 41 mm; Series 7 45 mm; Series 8 41 mm; Series 8 45 mm; en Series 9 41 mm.

Hoe moet de iPhone ter beoordeling worden geretourneerd?

Uw iPhone moet worden geretourneerd zonder simkaart en bij voorkeur volledig gereset, wat betekent dat hij volledig softwarevrij moet zijn. Hij moet ook vrij zijn van persoonlijke gegevens, iCloud-accountgegevens, App Store-gegevens en beveiligingssloten. Hij moet ook in perfecte staat zijn en in goede staat, zonder schade aan de zijkanten, voor- of achterkant, hoewel er lichte gebruikssporen kunnen zijn. iServices behoudt zich het recht voor om een retourzending te weigeren en is niet verantwoordelijk voor verlies van iPhone-gegevens als gevolg van technische interventies die nodig zijn om de staat van het apparaat te beoordelen.

De batterij gaat niet lang mee. Is dit een ernstig probleem?

Als de batterij van het apparaat tekenen van slijtage vertoont en vervangen moet worden, kunnen de inruilkosten lager uitvallen.

Hoe lang duurt de iServices iPhone-, Samsung- of Apple Watch-evaluatie?

De evaluatie duurt iets meer dan 10 minuten in een iServices-winkel.

Kan er namens een zakelijke klant een inbeslagname plaatsvinden?

Ja, dit inbeslagnameprogramma is ook geschikt voor zakelijke klanten.

Kost de taxatie van een gebruikte iPhone, Samsung of Apple Watch door iServices iets?

Nee, de taxatie is gratis en vrijblijvend.

Wat zijn de acceptatiecriteria voor een retourzending?

Het apparaat mag geen persoonlijke gegevens bevatten en iCloud-/App Store-accounts moeten verwijderd zijn.
Functies zoals Zoek mijn iPhone en andere beveiligingsvergrendelingen moeten uitgeschakeld zijn.
Alle knoppen moeten werken en het scherm mag geen onvolkomenheden vertonen.
Het apparaat moet zonder externe voeding aan en uit kunnen worden gezet.
De batterij mag niet opgezwollen, vervormd of in contact met vloeistof zijn geweest.
Het apparaat mag niet aan een provider zijn gekoppeld of een regiocode hebben.
Als het apparaat een screenprotector heeft, moet de gebruiker deze verwijderen om de staat van het scherm te beoordelen.

Waar kan ik een gebruikte smartphone of iPhone verkopen?

Bij iServices kopen wij uw Samsung smartphone of iPhone die u niet meer gebruikt, na een taxatie door een gespecialiseerde technicus.

Nog steeds vragen?

Je kunt contact met ons opnemen via ons ondersteuningsformulier.

Ondersteuningsformulier

Toegang tot het formulier