fb-view Overslaan naar hoofdinhoud

iServices Klantenkaart

Hoe werkt de iServices Klantenkaart?

De iServices Klantenkaart is een 100% digitale kaart die gekoppeld is aan uw Smartphone Wallet. De kaart biedt een overzicht van uw puntenhistorie, zodat u de punten die u bij al uw aankopen heeft gespaard, kunt beheren, zowel in fysieke winkels als in de online winkel van iServices. De punten die u met de iServices Klantenkaart spaart, kunnen alleen in fysieke iServices-winkels worden ingewisseld voor kortingen.

Hoe spaar ik punten en krijg ik korting met de iServices Klantenkaart?

Verdien punten bij elke transactie en maak van elk bezoek een kans om te verdienen. Voor elke euro (€ 1,00) die u besteedt in een iServices-winkel (inclusief de online winkel), verdient u één (1) punt op uw Klantenkaart. Verdien punten bij alle iServices-aankopen, zowel in de winkel als online. Voor elke 100 punten die u spaart, krijgt u één euro (R$ 1,00) korting.

Wie kan zich aanmelden voor de iServices Klantenkaart?

Elke iServices-klant ouder dan 18 jaar kan deel uitmaken van deze loyale community. Om de iServices Klantenkaart te gebruiken, moet de gebruiker beschikken over een iPhone met iOS 15.4 of hoger en de Apple Wallet-app geïnstalleerd, of een Android-smartphone met versie 7 of hoger en de Google Wallet-app geïnstalleerd.

Zijn er kosten verbonden aan de iservices-klantenkaart?

Nee, aanmelden voor de iServices Klantenkaart is gratis. We willen onze trouwe klanten belonen zonder extra kosten.

Hoe kan ik mijn punten bekijken?

U kunt uw puntensaldo op elk gewenst moment controleren via uw iServices Klantenkaart door uw kaartgegevens in te voeren.

Nog steeds vragen?

Je kunt contact met ons opnemen via ons ondersteuningsformulier.

Ondersteuningsformulier

Toegang tot het formulier