fb-view Overslaan naar hoofdinhoud

Reparaties

Hoe lang duurt een reparatie bij iServices?

Een reparatie bij iServices kan maximaal 30 minuten duren. In sommige gevallen kan de reparatietijd langer zijn.

Heb ik garantie op reparaties van iServices?

iPhone-schermreparaties hebben bij iServices levenslange garantie. Alle overige reparaties hebben 2 jaar garantie.

Is een reparatieofferte van iServices gratis?

Yes, visit your nearest iServices store and get a free diagnosis from our experts.

Hoe werkt de gratis diagnose van iServices?

Bij een storing kunt u terecht in een iServices-winkel. Onze experts stellen een diagnose van uw apparatuur en beschrijven het/de gedetecteerde probleem(en). Nadat u de oorzaak van het probleem hebt vastgesteld, ontvangt u een vrijblijvende reparatieofferte. Afhankelijk van het type reparatie kunt u uw apparatuur direct weer in goede staat hebben!

Welke merken worden gedekt door iServices-reparaties?

Bij iServices zijn we gespecialiseerd in reparaties voor Apple, Samsung, Huawei en andere merken, waaronder:

  • - OnePlus
  • - ASUS
  • - Oppo
  • - Nokia
  • - Motorola
  • - Lenovo
  • - Microsoft
  • - Alcatel
  • - Wiko
  • - BQ
  • - Dell
  • - Honor
  • - TCL
  • - HTC
  • - Nintendo
Welke soorten storingen behandelen de specialisten van iServices?

Is uw smartphone, tablet of computer kapot? De specialisten van iServices staan klaar om uw apparaat direct en met garantie te repareren, met name voor de volgende onderdelen/situaties:

Scherm, batterij, camera, knoppen, antennes, wifi, Bluetooth, gsm en gps, Face ID, sensoren, geluid, vochtschade en andere schade.

Neem bij een storing gerust contact met ons op of bezoek een van onze meer dan 60 iServices-winkels verspreid over het land. Diagnose is gratis en uw apparaat kan direct worden gerepareerd!

Kan ik producten die ik bij andere winkels heb gekocht, bij iServices repareren?

Ja, iServices kan producten repareren die bij andere winkels zijn gekocht. Als het apparaat nog binnen de fabrieksgarantie valt en geldig is, kan de reparatie onder die garantie worden uitgevoerd. Anders wordt het beschouwd als een reparatie buiten de garantie.

Nog steeds vragen?

Je kunt contact met ons opnemen via ons ondersteuningsformulier.

Ondersteuningsformulier

Toegang tot het formulier