Verzendkosten
iServices biedt gratis verzending voor alle aankopen in de online winkel, naar elke locatie binnen de Europese Unie.
Ja, u kunt het afleveradres voor uw bestelling wijzigen en deze ook annuleren. Neem hiervoor contact op met de webwinkel via de volgende kanalen: [email protected] | 210140506 | 210172484
Onze communicatie verloopt in drie fasen: betalingsbevestiging, ordervoorbereiding, orderverzending en het delen van de trackinggegevens.
Zodra uw bestelling door de vervoerder is opgehaald, kunt u deze volgen via de meegeleverde link.
Onze leveringen vinden plaats tussen 2 en 24 uur op werkdagen. Om deze levertijd te garanderen, is het essentieel dat de bestelling op werkdagen vóór 17.00 uur wordt betaald. Als de bestelling na deze tijd wordt betaald, kan de levertijd langer zijn, tot maximaal 48 uur.
U kunt de geschatte leverdatum controleren wanneer u uw bestelling plaatst.
Voor DJI-producten moet de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur worden geplaatst voor levering binnen de bovengenoemde termijn.
Ja, uw bestelling kan worden verzonden naar al onze iServices-winkels. Selecteer hiervoor 'Bezorging in de winkel' bij het invullen van de gegevens.
Ja, we bieden momenteel gespreide betalingen aan, bijvoorbeeld via Klarna. De contractuele voorwaarden voor gespreide betalingen worden 100% beheerd door financiële instellingen, dus we kunnen geen kredietgoedkeuring garanderen. Over het algemeen komen alle klanten in aanmerking voor betaling in maximaal 3 rentevrije termijnen.
Ja, iServices werkt momenteel samen met DHL om bezorging in de hele Europese Unie zo snel mogelijk te laten verlopen.
Nog steeds vragen?
Je kunt contact met ons opnemen via ons ondersteuningsformulier.
Ondersteuningsformulier
Toegang tot het formulier