Verdien €5 voor elke reparatie bij iServices

Gedurende de maanden maart en april ontvangen al onze klanten met een Klantenkaart voor elke reparatie die in een iServices-winkel wordt uitgevoerd, vijf euro (5€ komt overeen met 500 punten) die ze kunnen gebruiken bij een volgende aankoop.
iServices is een merk dat zich inzet voor duurzaamheid en wij werken hier elke dag aan. Reparatie is een belangrijke stap in het verlengen van de levensduur van een apparaat. Hiermee vermindert u de hoeveelheid elektronisch afval en bespaart u op natuurlijke hulpbronnen. Wij herinneren u eraan dat onze reparaties op tijd en met garantie worden uitgevoerd.
Als u nog geen iServices Klantenkaart hebt, maak er dan nu gebruik van. Er zijn namelijk veel redenen. Het registratieproces is eenvoudig en snel, volledig online en de kaart zelf is 100% digitaal. Deze campagne loopt in de maanden maart en april in Portugal, Spanje, Frankrijk en België.
Wat is de iServices Klantenkaart?
Dit is een loyaliteitsprogramma met diverse exclusieve voordelen bij iServices. Het gaat hierbij om het inwisselen van punten voor producten, diensten of kortingen op aankopen bij iServices. Maar er is meer. We hebben het onder andere over de exclusieve aanbieding op de jubileumdag, vroege toegang tot de nieuwste producten van het merk, informatie en winkellocaties.
Hoe werkt de iServices Klantenkaart?
De iServices Klantenkaart is een 100% digitale kaart die gekoppeld is aan de Wallet van uw Smartphone. Met de kaart krijgt u een overzicht van uw puntengeschiedenis, zodat u alle punten kunt beheren die u bij alle aankopen in fysieke winkels of in de online winkel van iServices hebt verzameld. Houd er rekening mee dat u voor elke 1 real die u besteedt aan iServices, 1 punt op uw Klantenkaart krijgt.